Forumi Zëri YT!
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Shko poshtë
Kristaq Shabani
Kristaq Shabani
Anëtar i vjetër
Anëtar i vjetër
Regjistruar : 19/11/2015
Postime : 733
Reputacioni : 5
Medalje Medalje2 Medalje3
http://www.pegasiworld.com

LËVIZJA E MADHE,  NË NJË DITË TË MADHE :" PËR NJË MENDIM TË KONSOLIDUAR NË FUSHËN E LETËRSISË, ARTIT DHE TË KULTURËS PËR PROGRESIMIN E BOTËS "... Empty LËVIZJA E MADHE, NË NJË DITË TË MADHE :" PËR NJË MENDIM TË KONSOLIDUAR NË FUSHËN E LETËRSISË, ARTIT DHE TË KULTURËS PËR PROGRESIMIN E BOTËS "...

10th July 2021, 16:50
 [You must be registered and logged in to see this image.]INICIM BASHKËKOHOR MBARËBOTËROR
Iniciues: Kristaq F. Shabani  Albania 

LËVIZJA E MADHE,  NË NJË DITË TË MADHE
" PËR NJË MENDIM TË KONSOLIDUAR NË FUSHËN E LETËRSISË, ARTIT DHE TË KULTURËS PËR PROGRESIMIN E BOTËS "...
Kjo lëvizje do të ketë një program të detajuar me synime- objektiva dhe, në këtë sipërmarrje, do të marrin pjesë Njerëz të shquar të këtyre  fushave, liderë të Shoqatave dhe Lidhjeve të Poetëve, Shkrimtarëve dhe Artistëve , që veprojnë sot kudo në Botë, personalitete të larta akademike , shkrimtarë, poetë, artistë, studiuesë të njohur ,jo vetëm nga vendi , por edhe nga Bota...
Dita e harmonizimit të mendimit të konsoliduar , e cila mund të përkojë me Ditën Ndërkombëtare të Poezisë apo të Librit…
Logua e veprimtarisë : “Jemi të gjithë ëngëj … Ejani të bashkojmë krahët dhe të fluturojmë së bashku”për progresimin e Botws “.
Sinkronizimi i ideve, mendimit material intelektual kreativ letërsia,art , kulturë në plan botëror .
Pikësynimi kryesor  është : “Letërsia  dhe arti i mirëfilltë , novator i shekullit”
Synime:
*Për tërheqjen e vëmendjes nëpërmjet letërsisë shumëgjinish në prozë, ku në  substratin e saj të mbartet shumëformëshmëria e gjinive si dhe nëpërmjet të shkruarit kreativ novator të mundësohet përcjellja e mesazheve madhore për një botë të ndryshuar,nw sensing progresist,  e cila ecën drejt suksesimit të saj, humanizmit, dashurisë njerëzore dhe luftës eksistenciale të një paqeje të qëndrueshme …
*Rritja e nivelit të kontributit kreativ të të talentuarve dhe rritja e dimensionit të pjesëmarrjes së tyre aktive në jetën shoqërore dhe në përpaimin e mentaliteteve të saj në kahje pozitive.
*Qenia njerëzore të gëzojë të gjitha privilegjet e saj , të drejtat e saj dhe të kontribuojë në  praninë dhe forcimin e një paqe ekzistenciale universale. Kreativiteti i letërsisë dhe artit mezazhues paqetues  dhe rritjes së ndjenjës së gjallimit të ekzistencës.
*Për rritje të nivelit në gjininë e poezisë , duke parapëlqyer poezinë e temperamentit aktiv, filozofik, psiko-moral  dhe të edukimit shkëlqimtar të brezave, duke ndriçuar me aftësi pjesë e errëta  e duke zgjuar energji pozitive për kualitet jetese individuale dhe shoqërore  gjithëglobike.
*Spikatje aftësie në kreativitetin në fushat e artit: pikturë, skulpturë, art skenik e tjerë, duke ndikuar qenësisht dhe thellësisht në rritjen inkadeshente me synim dritimin e jetës së njeriut  në të gjitha kahjet.
*Në rritjen e ndjenjës së vetkontrollit dhe kontrollit  për të krijuar barrier ndaj plagëve shoqërore , të cilat ndikojnë në rritjen e koeficentit mortor ; pra të krijohet një kthesë në eliminimin në maksimum të procesit të eliminimit njerëzor  duke mos privuar jetët .

[You must be registered and logged in to see this image.]Contemporary worldwide initiation
 Initiator: Prof. Kristaq F. Shabani, Lnpsha "Pegasi" Albania
The Great Movement, On A Great Day
"For a Consolidated Thought in the Field of Literature, Art and Culture for the Progress of the World" ...
This major movement with a detailed program, with goals- objectives, and in this venture, participate prominent people of these fields, leaders of the Associations and Leagues of Poets, Writers and Artists, who operate today everywhere.
World, high academic personalities, writers, poets, artists, well-known scholars, not only from the country but also from the world ... This day is motivated:
Day of Harmonization of Consolidated Thinking, which may coincide with the International Day of Poetry, the Book ... and the Day of Creation of the Albanian “Pegasi” 23 July.
 Activity Logo: "We are all Angels. Come and let us join our wings and fly together" for the progress of the World." Synchronization of ideas, creative intellectual thought: Literature, Art, Culture.
 The main aim is: "Genuine Literature and art, the innovator of the century" Goals: "To attract attention through multi-lingual literature in prose, where on its substrate carries the multi-genre multiformity in prose and through innovative creative writing to be enabled to convey great messages for an altered world, in the progressive sense, which walks towards its success, humanity, human love, and the existential struggle of a sustainable peace "Raising the level of creative contribution of the talented and increasing the dimension of their active participation in social life and the advancement of their mentalities in a positive way.
"The human being should enjoy all the privileges, the rights and it should contribute to the presence and strengthening of a universal existential peace. Priority: The Creativity of Literature and massaging and healing Art and the Increasing of the Living Vitality of Existence”.
"For the rise of the level of poetry, preferring the poetry of active, philosophical, psycho-moral temperament in the brilliant education of generations, illuminating with skill dark parts and waking up positive energy for the quality of individual and social life of all-globe."
Salience of creativity in the fields of Art: painting, sculpture, other scenic arts, influencing essentially and profoundly. inconsistent growth aimed at: the light of human life in all directions.
 "In increasing of the sense of self-control and control to create a barrier to social wounds, which affect the growth of the mortal coefficient, therefore, to create a turn to maximally reduce the human elimination process by not depriving human lives.
Mbrapsht në krye
Drejtat e ktij Forumit:
Ju nuk mund ti përgjigjeni temave të këtij forumi